Pages - Menu

יום שישי, פברואר 25

אינפו-גרפיקה: איזה צבע מוכר יותר?

הידעתם? חשיבות הצבע במוצר חדש היא כ-93% לעומת ריח/צליל (1%) או טקסטורה (6%). (כמובן לא מדובר במאפים).


החלטתי לגוון ולהביא אינפו-גרפיקה שלא קשורה לפייסבוק (לשם שינוי) אך מעניינת לא פחות. האימג' הבא מציג (בציבעוניות) איך הצבע משפיע על הקנייה שלנו. המידע מבוסס על מספר מחקרים עולמיים בנושא צריכה וצבע. מה מייצג כל צבע? איזה צבעים שמורים לצרכנים נבונים, ואילו לבזבזנים מטורפים?
על זאת ועוד, באינפו-גרפיקה הבאה.






ליחצו על התמונה לצפייה בחלון חדש בגודל המקורי!


2 תגובות:

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...